סמכות בקבלת החלטות
 
האם עמדתם פעם באחת מצמתי הדרכים של החיים ושאלתם את עצמכם,

איך להחליט באיזו דרך לצעוד? מהי הדרך שתתאים לי ביותר, שתהיה נכונה לי? איך לדעת אם האנשים בחיינו נכונים לנו?
בעבודה, בזוגיות, במשפחה, גידול ילדים, מקום מגורים, לימודים, רוחניות...



כאשר אנו משתפים פעולה עם האסטרטגיה שלנו שהיא הזרימה הנכונה לנו אנו מתחברים עם הסמכות הייחודית שלנו שהיא התהליך או המקום בתוכנו שיודע מה נכון עבורנו. כמו מצפן פנימי שמראה לנו את הכיוון הנכון. המפה שלנו מגלה לנו מהו. המצפן הפנימי הזה הוא אף פעם לא המיינד.

הסמכות המנטלית היא תמיד חיצונית ולא סמכות פנימית, אנו לא בנויים לקבל החלטות בשכל (ב-'מיינד') שלנו! השכל הוא כלי נהדר כדי לבטא את עצמנו ולכן אנו קוראים לו סמכות חיצונית (לאחרים, לא לנו). בעזרתו אנו יכולים לאסוף מידע, לנתח ולעלות רעיונות. אך הוא לא יודע מה נכון לנו בחיינו! הוא לא נועד להיות הסמכות הפנימית בחיינו.

קיימים סוגים שונים של סמכויות: לחלק מאיתנו יש סמכות רגשית, כלומר אנו צריכים לגלוש על הגל הרגשי שלנו כדי להגיע לבהירות רגשית. זהו תהליך שלוקח זמן ודורש אורך רוח.

לאחרים הסמכות היא באינטואיצית הגוף שיודעת באופן ספונטני אם משהו בריא לנו או לא. הם צרכים להיות קשובים לאינטואיציה או לאינסטינקטים שלהם כדי לא לפספס אותם. אלו הן שתי דוגמאות מהסמכויות השונות שהמיפוי מצביע עליהן במדויק.

אין דבר חשוב יותר מקבלת החלטות בצורה נכונה. אנחנו מנסים לכוון את החיים באופן מנטלי. המיינד נמשך לכיוונים שונים ומחליט החלטות עבורנו מתוך הפרשנות שלו של החיים. אין לו מושג מהם החיים הנכונים לנו. הוא לא נועד לזה! לכל החלטה יש השפעה רבה. גם להחלטות קטנות יש השפעה מצטברת.

כילדים לא הודרכנו ולא ניתמכנו לקבל החלטות מתוך האמת שלנו. אנחנו נדחפים בכיוונים שונים, בעיקר בכיוונים המנוגדים למבנה שלנו (הציווי הגנטי מושך אותנו לשונה מאיתנו כדי לערבב ולהשביח את הגנים שלנו) וזה דוחף אותנו להיכנס לדברים שבכלל לא מתאימים לנו. אנו מרגישים שאנחנו כורעים תחת הנטל, כנועים, מותשים ומתוחים. החלטות חשובות בכל התחומים יכולות להפוך את חיינו לגן-עדן או גהינום.

החלטה נכונה מתקבלת בהתאם לטבע הייחודי  של כל אחד. כשאנו מקבלים החלטות בידיעה שהן נכונות לנו ואפשר לסמוך עליהן, אנו יכולים להירגע בחיינו. אנו חוסכים לעצמנו פעילויות, מחויבויות והתקשרויות שאינן נכונות לנו.                                                                                                                                                              

 
הצטרפו אלינו ב-
humandesignisrael.co.il

© כל הזכויות שמורות. השימוש בתוכן (מלבד עיון) באישור מראש של המחברים
The Rave BodyGraph™ and the Rave Mandala™ are registered trademarks of Jovian Archive Corporation. Copyright 1992-2012 
לייבסיטי - בניית אתרים